با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ وزیر آموزش و پرورش نسبت به رفع مشکلات فرهنگیان اقدام کند
زیارت عاشورا
وزیر آموزش و پرورش نسبت به رفع مشکلات فرهنگیان اقدام کند
نماینده مردم دهلران، آبدانان و دره شهر در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: لازم است این وزارتخانه اهتمام جدی در رفع مشکلات فرهنگیان کشور داشته باشد.
به نقل از خبرگزاری خانه ملت:علی محمد احمدی در نشست علنی امروز یکشنبه ( 1 شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: فرهنگیان تاثیر به سزایی در پیشرفت علمی کشور دارند، اگر می‌خواهیم خیز علمی را در آینده مشاهده کنیم باید نسبت به معیشت فرهنگیان و خدماتی که به این قشر ارائه می‌شود اهتمام جدی داشته باشیم.

وی عنوان کرد: یک ماه تا آغاز سال تحصیلی باقی است بنابراین باید هرچه سریعتر نسبت به رفع مشکلات این قشر زحمتکش و تاریخ ساز کشور اقدام کرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در تذکری به وزیر دادگستری گفت: طبق ماده 211 قانون برنامه پنجم توسعه کشور باید نسبت به ثبت، راه‌اندازی و به کارگیری تجهیزات الکترونیکی در خصوص اقداماتی در سازمان ثبت اسناد اقدام می‌شد اما به دلیل عدم پیگیری شاهد معطل شدن و سردرگمی مردم در این سازمان هستیم.

نماینده مردم دهلران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر کار و رفاه اجتماعی در خصوص اشتغال زایی چاره‌اندیشی کند، عنوان کرد: امسال 4 هزار میلیارد تومان بودجه برای فرصت اشتغال دیده شده است، 6 ماه اول سال بهترین زمان مالی برای چنین اقداماتی است توصیه می‌شود دولت این زمان را از دست ندهد.



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 1 شهريور 1394برچسب:, | 16:2 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |